Hoe ziet het roken van een sigaar er in 2025 uit?
Door publicatie van nieuwe regels, onderzoeken, trends en internationalisering verandert de perceptie van de consument ten opzichte van producten, productieprocessen en diensten. Organisaties spelen in op deze veranderende behoefte van de consument; zij willen aansluiting houden bij de consument van morgen.
In de supermarkt zie je bijvoorbeeld een toename aan keurmerken en biologische producten, thee en koffie worden in vele smaken en gebruiksvarianten aangeboden en in clubs en bars worden uit het buitenland trends overgenomen zoals Nieuwe Wereld wijnen en cocktails als Mojito en Caiparinha.Ook Scandinavian Tobacco Group wil aansluiting blijven houden met de veranderde consument. In deze Battle zoeken wij inspirerende ideeën over hoe het roken van een sigaar in 2025 eruit kan zien. Download de hele Battle..Voor een succesvolle deelname adviseren wij om de (rand)voorwaarden van deze Battle goed door te lezen, regelmatig de nieuwe voorbeeld concepten te bekijken en het Battle Blog te lezen.
€ 5.000,-
Uitslag bekend