Organisaties – HOE WERKT HET?
Op Battle of Concepts denken duizenden studenten, creatieve professionals en startups mee met uw uitdaging!
-
Innovation Challenge of Startup Challenge
Wat is uw innovatie uitdaging? Naar wat voor innovatieve ideeën of startups bent u op zoek? Vertel het ons en wij zetten een innovation challenge of startup challenge voor u op die u tientallen vernieuwende ideeën en/of oplossingen oplevert.
-
Grote promotie campagne (bereik: 250.000+)
De afgelopen jaren hebben we een community opgebouwd van meer dan 20.000 innovators; slimme studenten, creatieve (young) professionals en innovatieve startups. Uw challenge zal uitgebreid worden gepromoot binnen onze Community of Innovators, maar ook daarbuiten d.m.v. een grote campagne via social media. Onze promotiecampagne bereikt in totaal 250.000+ mensen.
-
50 tot 150 concepten/startups
De respons is groot. Binnen enkele weken ontvangt u 50 tot 150 uitgewerkte concepten of ideeën van startups. De concepten zijn vaak rechtenvrij, met startups maakt u andere afspraken. U bepaalt zelf welke concepten of startups er winnen, welke prijzen zij winnen en op welke wijze u met de winnende deelnemers verder wilt gaan.
-
Samenwerking met jonge creatieven en startups
Na een challenge zijn er tal van mogelijkheden om een samenwerking met de deelnemers aan te gaan. Denk aan creatieve denksessies, maaksessies, pitchmiddagen en matching events, vervolgopdrachten of een commercieel partnership.
Bekijk case
“Wij zijn
zeer te spreken over de dienstverlening van Battle of Concepts!
Het project heeft ons een tafel vol slimme oplossingen aangereikt die zeker een
bijdrage gaan leveren aan een schoner en prettiger treintoilet!”
Mirjam Meijer, Projectleider NS
Bekijk case
“Battle of Concepts heeft een slimme methodiek om innovatie te stimuleren én te versnellen. Een aantal ideeën was zo goed dat ze op korte termijn al in praktijk gebracht konden worden!”
Peet Mercus, Projectleider NOC*NSF
Bekijk video
“Niet alleen het aantal, maar ook de uitwerking maakte indruk! Veel nieuwe inzichten en oplossingen, waarvan de beste nu ook daadwerkelijk worden doorontwikkeld”
Herman de Gooijer, Concessie Marketeer Connexxion
Neem contact met ons op