Hoe kun je het wachten aan de gate leuker maken?
Als je gaat vliegen met KLM dan is de kans groot dat je vertrekt vanaf luchthaven Schiphol. Op je boarding pass en op de monitoren op Schiphol lees je hoe laat je verwacht wordt bij de gate.
Passagiers geven veelal aan dat ze ontevreden zijn over de gates op Schiphol. De klachten van de klanten richten zich zowel op het boarding proces als op de fysieke uitstraling van de gates. Zie hieronder een aantal quotes van klanten:
- “weinig zitplaatsen, weinig persoonlijke ruimte, saaie sfeer”
- “oncomfortabel”
- “alleen maar wachten. En dat is vervelend. Met name als dat ook nog eens vooren na de security is.”
- “saai; niet ontworpen om het mensen naar hun zin te maken. Er is bijvoorbeeldgeen wifi”
- “te weinig zitplaatsen en heel erg druk”
KLM en Schiphol zijn op zoek naar innovatieve concepten om het wachtcomfort aan de gates te verbeteren zodat vertrekkende passagiers het niet erg vinden om op tijd naar de gate te gaan en daar te wachten op het vertrek van het vliegtuig.
Prijzen:
1e prijs: €1.500,-
2e prijs: €750,-
3e prijs: €350,-
nrs. 4 t/m 10 prijs: €200,-
nrs. 11 t/m 20 prijs: €100,-
Download de briefing voor meer informatie.
€ 5.000,-
Uitslag bekend