Hoe zorgen we ervoor dat reizigers zich (nog) veiliger voelen tijdens hun busreis?
‘Breng’ is een merknaam van vervoersmaatschappij Connexxion, waaronder zij het busvervoer in de regio Arnhem Nijmegen verzorgt. Breng vervoert meer dan 100.000 mensen per dag.
Regelmatig wordt er onderzoek gedaan naar hoe veilig reizigers zich voelen tijdens hun busreis. Breng scoort over het algemeen goed: Er zijn relatief weinig incidenten vergeleken met andere regio’s en reizigers in de regio Arnhem Nijmegen geven het OV een 7,8 voor veiligheid dat is ruim boven het landelijk gemiddelde. Maar het kan altijd beter. Welke maatregelen zouden we nog meer kunnen treffen waardoor reizigers zich nóg veiliger voelen en een 10 als beoordeling geven?
Via deze Battle willen we een aantal goede ideeën op doen voor nieuwe, slimme en/of creatieve maatregelen/oplossingen die kunnen leiden tot een (nog) veiliger gevoel bij onze reizigers. En wie anders kan daar beter over meedenken dan de reiziger zelf? We zijn daarom erg benieuwd naar jouw ideeën hierover! Download de Battle Briefing
Prijzengeld:
1e prijs: 2000,- euro
2e prijs: 1150,- euro
3e prijs: 450,- euro
nrs. 4 t/m 10: 200,- euro
Voor een succesvolle deelname adviseren wij om de (rand)voorwaarden van deze Battle goed door te lezen, regelmatig de nieuwe voorbeeldconcepten te bekijken en het Battle Blog te lezen.
€ 5.000,-
Uitslag bekend