Hoe zorg je ervoor dat meer busreizigers zich aan de huisregels gaan houden?
Om misverstanden en overlast in de bus te voorkomen, gelden er in elke bus huisregels waar iedereen zich aan moet houden. Helaas zijn er nog altijd enkele reizigers die hier geen rekening mee houden, met als gevolg dat andere klanten daar last van hebben (muziek/geluidsoverlast, etensresten, voeten op de bank, asociaal zitgedrag, graffiti).Wanneer een klant zich niet aan de huisregels houdt, zal de chauffeur hem op de huisregels wijzen. Chauffeurs komen hierdoor vrijwel dagelijks in een situatie waarin een klant zich onterecht voelt aangesproken op zijn gedrag en het uitmondt in een vervelende discussie. De misverstanden en discussies rond de huisregels hebben veel impact op het werkplezier en het veiligheidsgevoel van de buschauffeur en een negatief effect op het reisgenot van de passagiers.In deze Battle zijn wij daarom op zoek naar concepten die ervoor zorgen dat meer busreizigers zich aan de huisregels gaan houden zonder dat de chauffeurs zich hierin moeten mengen. Download hier de hele Battle…
€ 5.000,-
Uitslag bekend