Wat is de invloed van nieuwe (informatie) technologieën op vertrouwen?
Nog niet zo lang geleden durfden de meeste mensen geen dure producten zoals mobiele telefoons via internet te kopen. Nu vertrouwen veel mensen dat wel, ook omdat er allerlei vergelijkings- en beoordelingssites, foraen keurmerken bestaan die invloed hebben op het vertrouwen.
Vertrouwen is een begrip in de verzekeringsbranche. Alle partijen met wie wij contacten onderhouden via onze klantcontacten moeten er op kunnen rekenen dat wij doen wat is afgesproken. Maar vertrouwen gaat verder dan ‘afspraak = afspraak’ en kent vele vormen, zoals betrouwbaarheid, veiligheid, een goed gevoel, emotie, etc.
Digitalisering, draadloos internet, RFID, GPS, SMS, Voice-over-Internet, mail etc. spelen een steeds grotere rol in de dienstverlening. Dit heeft invloed op dat ‘vertrouwen’, bijvoorbeeld als het gaat om persoonlijk contact, het voorkomen van administratieve fouten of misbruik van informatie, maar ook om de verschuiving van tastbare bewijzen van vertrouwen naar digitale vormen. Aan we jou de vraag voorleggen wat deinvloed van deze nieuwe (informatie) technologieën op het vertrouwen van de klant is, wat zou je dan antwoorden?Download de hele Battle
€ 5.000,-
Uitslag bekend