Wat is de invloed van nieuwe (informatie) technologieën op vertrouwen?

Nog niet zo lang geleden durfden de meeste mensen geen dure producten zoals mobiele telefoons via internet te kopen. Nu vertrouwen veel mensen dat wel, ook omdat er allerlei vergelijkings- en beoordelingssites, fora en keurmerken bestaan die invloed hebben op het vertrouwen.
 
Vertrouwen is een begrip in de verzekeringsbranche. Alle partijen met wie wij contacten onderhouden via onze klantcontacten moeten er op kunnen rekenen dat wij doen wat is afgesproken. Maar vertrouwen gaat verder dan ‘afspraak = afspraak’ en kent vele vormen, zoals betrouwbaarheid, veiligheid, een goed gevoel, emotie, etc.
 
Digitalisering, draadloos internet, RFID, GPS, SMS, Voice-over-Internet, mail etc. spelen een steeds grotere rol in de dienstverlening. Dit heeft invloed op dat ‘vertrouwen’, bijvoorbeeld als het gaat om persoonlijk contact, het voorkomen van administratieve fouten of misbruik van informatie, maar ook om de verschuiving van tastbare bewijzen van vertrouwen naar digitale vormen. Aan we jou de vraag voorleggen wat de invloed van deze nieuwe (informatie) technologieën op het vertrouwen van de klant is, wat zou je dan antwoorden? Download de hele Battle
 

Marieke de Boer: 15-06-2009
Hallo, kunt u mij vertellen wat de unique selling points van NN zijn? Groeten Marieke

Nationale Nederlanden: 16-06-2009
Beste Marieke, ING c.q. NN wil zich onderscheiden door een uitstekende dienstverlening te bieden, optimaal gemak en concurrerende prijzen. Veel succes!

Brigitte Bruijns: 21-06-2009
Stel... je hebt per ongeluk een oude versie van je concept geupload (in plaats van de nieuwe), kan je dit dan nog veranderen?

Alexandra van Loenen: 21-06-2009
Tweede account aanmaken en misschien in de titel aangeven dat dit de eigenlijke versie is. Verwijderen kan niet.

Nationale Nederlanden: 22-06-2009
Beste Brigitte, het is niet mogelijk om je concept aan te passen nadat je het hebt geupload.

Nationale Nederlanden: 22-06-2009
Beste Alexandra, het is niet toegestaan om meerdere concepten voor eenzelfde Battle in te sturen. Zie punt 9 uit de Algemene Voorwaarden.

1e prijs

2e prijs

Wat gebeurt als...?

3e prijs

Collaborative service

4e prijs

Vertrouwen 3.0

5e prijs

Real Time Case Tracking

6e prijs

VertrouweNN

7e prijs

The Technological Future of Insurance

8e prijs

9e prijs

Battle NN; Vertrouwen

Top 10

vertrouwen over het internet, de NN oplossing

Top 20

Battle Nationale Nederlanden

Top 20

Top 20

TraNsparaNtie : Bouwen op Vertrouwen

Top 20

Personalized Clientcontacts

Top 20

Nationale-Nederlanden Battle

Top 20

Nationale Nederland - Get Connected

Top 20

Top 20

Ja maar... Ja!

Top 20

Minoes vs Hector

Top 20

Concept Nationale-Nederlanden

Titel concept
Ontvangstdatum
NN 2015
21-06-2009
23:32
Wat gebeurt als...?
21-06-2009
23:57
Collaborative service
21-06-2009
15:16
Vertrouwen 3.0
21-06-2009
11:19
Real Time Case Tracking
20-06-2009
19:31
VertrouweNN
08-06-2009
22:55
The Technological Future of Insurance
20-06-2009
17:04
Emma
21-06-2009
10:52
Battle NN; Vertrouwen
16-06-2009
12:37
vertrouwen over het internet, de NN oplossing
18-06-2009
17:55
Battle Nationale Nederlanden
21-06-2009
23:28
NN Best
21-06-2009
11:55
TraNsparaNtie : Bouwen op Vertrouwen
21-06-2009
22:36
Personalized Clientcontacts
21-06-2009
16:04
Nationale-Nederlanden Battle
21-06-2009
17:27
Nationale Nederland - Get Connected
20-06-2009
19:39
NN-Live!
21-06-2009
22:57
Ja maar... Ja!
21-06-2009
15:18
Minoes vs Hector
21-06-2009
23:13
Concept Nationale-Nederlanden
18-06-2009
17:27
Vertrouwen in de Nationale Nederlanden
09-06-2009
15:52
ENNtrance-Action©
18-06-2009
12:05
Op een andere manier communiceren
20-06-2009
15:39
Battle NN
20-06-2009
18:07
Menselijke interactie's met de computer
20-06-2009
19:12
Conceptversie Nationale Nederlanden
20-06-2009
19:20
Vertrouwelijk concept
15-06-2009
14:30
Klantcontact: met vertrouwen de toekomst in.
19-06-2009
08:44
NN
21-06-2009
23:28
Virtual me
21-06-2009
23:30
nn
21-06-2009
23:59
Verzekeren op Zeker
21-06-2009
23:32
Technologie is niet eng
18-06-2009
19:25
Concept NN
21-06-2009
20:12
Even Pinnen
21-06-2009
21:43
De iKey
21-06-2009
22:06
MENNO
21-06-2009
22:14
Er zijn (nog) geen updates geplaatst.

Challenge info

000000
Dagen Uur Minuten

Deadline: 22 juni 2009
Status: Uitslag bekend

Prijzen(geld): € 5.000,-

Ontvang updates

share challenge

51 shares

Challenges

Alle challenges

Mis nooit een challenge en maak direct een account aan!