Hoe kan een retailer op aantrekkelijke wijze nieuwe opt-ins (nieuwsbriefinschrijvingen) werven onder zijn winkelende bezoekers?
Wat maakt dat jij, als je door een winkel loopt, daar ter plekke je mailadres wil achterlaten? Wat moeten retailers in hun winkels doen en aanbieden om jou hiertoe te prikkelen? Wat zou bijvoorbeeld voor een klant die groente gaat kopen in een supermarkt, of verf in de bouwmarkt, een interessante incentive (win-situatie) zijn om zich in te schrijven?
Het creëren van een interessante win-win situatie rondom opt-ins is een pittige uitdaging voor retailers. Om Nederlandse retailers te helpen bij het ontwikkelen van vernieuwende opt-in proposities mét een win situatie voor de klant, is Yourzine op zoek naar originele ideeën!
Prijzengeld Brainstorm Battle:
1e prijs: 350,- euro!
2e prijs: 200,- euro
3e prijs: 100,- euro
4e t/m 10e prijs: 50,- euro
Bij deze Battle vorm hoef je geen verslag te leggen van je vooronderzoek. Het gaat puur om jouw idee, dat je in max. 1 A4 kernachtig presenteert. Je mag bij deze Battle een onbeperkt aantal ideeën inzenden.
Voor een succesvolle deelname adviseren wij om de (rand)voorwaarden van deze Battle goed door te lezen, regelmatig de nieuwe voorbeeldconcepten te bekijken en het Battle Blog te lezen.
Er zijn (nog) geen updates geplaatst.