Danish Ahmed: 21-04-2009
Vallen stagaires ook onder medewerkers? Mogen T-mobile stagiares meedoen?
T-Mobile: 22-04-2009
Beste Danish, stagiaires van T-Mobile behoren tot de medewerkers en zijn daarom ook uitgesloten van deelname aan deze Battle.
Pieter de Bruijn: 22-04-2009
Welke kernwaarden van het merk T-Mobile wilt het m.b.t. de wachttijdperceptie communiceren naar de doelgroep?
T-Mobile: 13-05-2009
Beste Pieter, het gaat hier met name om twee van onze 7 kernwaardes te weten: Value Simplicity & Customer Delights drives action. Veel succes!
Floris Visscher: 16-05-2009
Gisteren heb ik mijn concept upgeload, maar wilde hier nog iets kleins aan toevoegen wat voor de uitwerking van het plan en de visualisatie een goede toevoeging zou zijn. Wat te doen?
T-Mobile: 17-05-2009
Beste Floris, het is niet mogelijk om je concept aan te passen nadat je het hebt geupload.
Michiel Rutjes: 25-05-2009
Ik heb mijn inzending op persoonlijke titel gedaan, maar heb er met een groep aan gewerkt. Kan ik deze groepsleden achteraf nog toevoegen? Thx.
1e prijs
T-Mobile Battle
2e prijs
T Mobile World
3e prijs
Battle T-Mobile
4e prijs
Niet de wachtrij, maar de klant centraal
5e prijs
6e prijs
Time flies when you're having fun
7e prijs
Zin om te wachten? Op naar T-Mobile!
8e prijs
GAME-IN
9e prijs
Afleidingsmanouvre
Top 10
Tijd tekort
Top 20
Start here
Top 20
T-Mobile Muur
Top 20
Verlichte Loungehoek
Top 20
T-SYO
Top 20
T-Expo
Top 20
Enrich your senses
Top 20
Pause. Dream. Share. Live.
Top 20
Bij T-Mobile staat u nooit achteraan!
Top 20
T-Mobile 'wacht waar jij wilt' concept
Top 20
Life's for sharing