Bjorn van Leeuwen: 13-11-2013
Goede middag,
Er hoeft geen rekening gehouden te worden met een beschikbaar budget voor de nieuwe concepten?
Sparta: 13-11-2013
Beste Björn, het voorstel moet wel breed toepasbaar zijn. Uiteindelijk speelt budget dus ook een rol. Als je bijvoorbeeld een voorstel voor een winkelpand-signing doet, moet dat wel op zo'n 1.000 panden te maken zijn. Lees 'toepasbaar' dus ook als realiseerbaar. Soms kom je dan beperkingen tegen zoals bij fleetmarking bijvoorbeeld (wat kan ook echt op een vrachtwagen?).
Arthur Lettinga: 13-11-2013
Hallo, ik ben niet zo goed in ontwerpen maar ik ben er wel van overtuigd dat ik een goed idee voor jullie heb. Maakt dit wat uit in de uitslag?
Sparta: 14-11-2013
Bram, het gaat ons erom dat we een helder beeld hebben hoe het eindresultaat zou kunnen zijn. We snappen dat dit niet altijd in deze fase realiseerbaar is. Zorg er dus voor dat we het idee goed begrijpen zodat we een goede voorstelling kunnen maken.
Ferdinand Heger: 16-11-2013
Voer hier je tekst in...
Sparta: 19-11-2013
TIP: er rijden dagelijks Sparta vrachtwagens door Nederland die op weg zijn naar 1 van onze 1.000 dealers. Hoe maken we de vrachtwagens ‘something special’? Omdat je als verkeersdeelnemer vaak achter een vrachtwagen zit lokt juist dat deel uit om een opvallende signing te verzinnen met een prikkelend of vervreemdend beeld.
1e prijs
Alleen maar groene fietsen
2e prijs
Verboden voor fietsers
3e prijs
Sparta Something Special
Top 10
Werken met de omgeving
Top 10
Fietsendrager
Top 10
Je fiets is...
Top 10
Something wheelie special
Top 10
File: iedereen in de rij voor een sparta
Top 10
Concept Something Special
Top 10
SPARTA MOVES YOU