Bart Raessens: 16-10-2010
Ik vroeg mij af of het mogelijk is om meerdere concepten los van elkaar aan te leveren. Oftewel, is het mogelijk om meerdere concepten in te leveren?
m.v.g.
Bart
Laurens van der Bel: 16-10-2010
Het is altijd één concept per persoon, zo staat het in de algemene voorwaarden van deelname. Ik denk niet dat het hier anders zal zijn. Je kan wel proberen meer ideeen in 1 inzending te krijgen als je daar ruimte voor hebt. Gr,
Laurens
Floris van Zeben: 17-10-2010
Wat houdt de battle vorm private ook alweer in? Wat zijn de verschillen met een gewone battle?
Floris van Zeben: 17-10-2010
Heb het inmiddels gevonden...
Rijkswaterstaat: 19-10-2010
Beste Bart,
Het is niet mogelijk om meerdere concepten in te leveren. Zie ook de
algemene voorwaarden punt 9: http://www.battleofconcepts.nl/content.aspx?m=1&t=1&i=5&l=5
Succes!
Thijs Aarden: 26-10-2010
Is het wel toegestaan om 1 concept met 2 personen te bedenken en dus in te leveren? gr thijs
Hillefien Strijland: 26-10-2010
@ Thijs, samenwerken is mogelijk. bij het uploaden kan je dat aangeven dmv e-mailadressen van mede-indieners. Als je wint splitsen de punten dan wel natuurlijk, het geld moet je zelf onderling verdelen.
Charlotte van Breemen: 05-11-2010
In de battle omschrijving staat dat extra vergunningen niet mogelijk zijn. Nu vraag ik mij af: kunnen jullie een voorbeeld geven waar geen vergunning voor vereisd is? Want tegenwoordig heb je voor zowat alles wel een vergunning nodig! Alvast bedankt!
Rik Verhagen: 09-11-2010
Beste Rijkswaterstaat. In de opdracht omschrijving staat vermeld dat er onzekerheid is over het tijdstip van sloop. Mag ik daaruit concluderen dat als een idee van dusdanige aard is dat hiermee sloop uitgesloten wordt, dit idee niet geschikt is om in te zenden?
Rijkswaterstaat: 10-11-2010
Beste Lotte,
Vergunningen van andere overheden dan RWS zullen door de ondernemer aangevraagd moeten worden en zijn geen issue voor de Battle. De randvoorwaarden van de Battle dekken dezelfde voorwaarden af die aan een vergunningsaanvraag bij RWS worden gesteld. Als het concept voldoet aan de (technische) randvoorwaarden van de Battle dan is de verlening van een vergunning geen issue meer.
Rijkswaterstaat: 10-11-2010
Beste Rik,
Tijdelijkheid staat centraal in deze Battle en is een van de belangrijkste randvoorwaarden. In principe kan de beslissing de brug op korte termijn te slopen op elk moment in de toekomst genomen worden, de tijdelijke bestemming mag op dat moment geen belemmering vormen. Je kan hier in je concept dus het beste rekening mee houden.
Dirk Hens: 14-11-2010
Kunnen jullie een indicatie geven over hoeveel verkeer er per maand langskomt op de nieuwe brug?
Rijkswaterstaat: 15-11-2010
Beste Dirk,
Uit de verkeerscijfers blijkt dat er in 2007 per werkdag 130.000 auto’s over de brug reden. Dat is in beide richtingen samen. De verwachting is dat er in 2020 per werkdag 180.000 auto’s over de nieuwe brug heen rijden nadat de planstudie en uitvoering gereed zijn. Dat is per weekdag 130.000 x 0.92 = 119.600. Dus per maand 119.600 x 30 = 3.588.000 auto’s. Van de fietsers en bromfietsers hebben we geen getallen.
Lizje jansen: 15-11-2010
volgens mij hebben twee mensen zich vergist met het uploaden van concepten, de marickenland en marickxperience horen denk ik bij die hiervoor en niet bij deze battle!
Rijkswaterstaat: 16-11-2010
Beste Lizje, dat klopt. Bedankt voor je oplettendheid. De concepten zullen worden verplaatst.
Tom van der Avoort: 17-11-2010
De link in de opdrachtomschrijving werkt niet... (TAB-waaier)
Rijkswaterstaat: 18-11-2010
Beste Tom, Als je onderstaande URL invoert zou het moeten lukken:
http://www.rijkswaterstaat.nl/images/Tijdelijk%20Anders%20Bestemmen%20%28waaier%29_tcm174-285109.pdf
Jelle Vijfhuize: 18-11-2010
Beste Rijkswaterstaat,
in de battle staat dat de wegafscheiding tussen de fietspaden en het middendek niet verwijderd kan worden. Is het wel mogelijk om de wegafscheiding tussen de 2 weghelften te verwijderen?
Vriendelijke groet,
Jelle
Rijkswaterstaat: 19-11-2010
Beste Jelle,
Tja, weghalen is eigenlijk niet onmogelijk. De brug stort niet in als we de middengeleiderail weghalen. Maar het weghalen kost altijd geld. Het “oud ijzer” levert minder op dan de kosten van het weghalen, de extra kosten worden niet door Rijkswaterstaat 'gedekt'.
1e prijs
E-Bridge: de motor van elektrisch rijden
2e prijs
Zo draagt de Oude Lekbrug bij!
3e prijs
'...' Powerbrug; Een landmark voor marketing.
Top 10
Overbruggingstheater De Lek
Top 10
SkyBox
Top 10
Contain the Arts!
Top 10
klimbrug
Top 10
Duurzaam Verkeerspark
Top 10
Battle Rijkswaterstaat
Top 10
Lek Drive-In
Top 20
LED-brug
Top 20
Battle lekbrug
Top 20
De Oude Lekburg met Nieuwe Bestemming
Top 20
De Kracht van de Zon
Top 20
Love Nature
Top 20
Top 20
Sillevens, een tweede toekomst voor de Lekbrug
Top 20
LEK: Lekubus & Levue
Top 20
Concept Lekbrug
Top 20
Hang On