De koffieleutjes van Lotus blijken perfect te passen bij koffie en dat mag iedereen weten! Komend jaar wil Lotus Bakeries haar koffieleutjes in Nederland dan ook gaan profileren als hét koekje dat bij elk koffiemoment hoort’.
Om daar snel stappen in te zetten is Lotus op zoek naar concrete en impactvolle ideeën die een aanvulling zijn op de huidige televisiecampagne en de koppeling tussen het koffiemoment en het koekje verder versterken, of zelfs in één klap op de kaart zetten.
Heb jij gave ideeën waarmee Lotus haar koekje verder kan profileren als hét koekje voor bij elk koffiemoment? Doe dan snel mee aan deze brainstorm Battle. Laat die flow aan creativiteit stromen en stuur zoveel ideeën in als je zelf wil! Download hier de hele Battle.
Prijzengeld:
1e prijs: 350,- euro!
2e prijs: 200,- euro
3e prijs: 100,- euro
4e t/m 10e prijs: 50,- euro
Voor een succesvolle deelname adviseren wij om de (rand)voorwaarden van deze Battle goed door te lezen, regelmatig de nieuwe voorbeeldconcepten te bekijken en het Battle Blog te lezen.
Stefan Groen in 't Woud: 07-01-2013 Geachte heer/vrouw,
Ik zou graag willen weten of er cijfers zijn over het verband hoe mensen hun koffie drinken (melk, suiker, espresso, cappuccino, etc.) en het consumeren van iets dergelijks als een koekje. Mijn “gut-feeling” zou zeggen dat het vooral cappuccino-drinkers zijn maar ik kan er natuurlijk volledig naast zitten.
In ieder geval bij voorbaat dank,
Stefan
Lotus bakeries: 08-01-2013 Beste Stefan, hier hebben wij geen cijfers over beschikbaar, maar is voor ons ook niet zo interessant. Belangrijk om bij de Battle in je achterhoofd te houden is dat we niet zozeer op zoek zijn naar ideeën over het koffiemoment (dat hoeven we niet leuker te maken of beter te snappen of iets dergelijks), het gaat erom dat we als Lotus aansluiten op het koffiemoment. De insteek van deze Battle is het vullen van onze bestaande campagne gericht op het verbinden van de lotuskoffiekoekjes aan élk koffiemoment (of dit nu gewone koffie op een cappuccino is). We zijn daarbij op zoek naar concrete, praktische ideeën, zoals een promotie waarmee mensen voor het lotus koffiekopje kunnen sparen, een guerrilla stickeractie of bijvoorbeeld een Lotus Koffiecorner (met koekjes) op festivals.