Hoe kan het Juridisch Loket haar gratis online dienstverlening innoveren?

 
Het Juridisch Loket is een onafhankelijke publieke juridische dienstverlener die iedereen die een juridische vraag of probleem heeft snel, goed en gratis helpt.
 
Met een overvloed aan informatie en mogelijkheden tot het stellen van vragen is de website van het Juridisch Loket het ideale startpunt voor het oplossen van een juridisch vraagstuk. Echter, op dit moment wordt het Juridisch Loket nog door te weinig mensen gevonden op internet.
 
Wij willen de klant via het online kanaal innovatiever bedienen en daarmee ‘top of mind’ worden bij (potentiële) klanten. Wanneer mensen een juridisch probleem hebben, moeten ze direct aan ons denken. Download de hele Battle..
 

M.L. (Mark) van der Burgt: 18-05-2009
Is onderdeel 1 van de 'battle' niet juist iets wat Het Juridisch Loket zelf in kaart zou moeten hebben gebracht? Waarom laat je dit deelnemers doen?

het Juridisch Loket: 25-05-2009
Beste Mark, wij zijn juist erg benieuwd naar jullie visie en verwachten dat mensen met andere achtergronden tot vernieuwende inzichten zullen komen.

Thijs Cloosterman: 05-06-2009
Wat is de reden van online dienstverlening? Kostenbesparing? En hangt 'top-of-mind' niet puur af van adverteren? Laten weten dat je bestaat en zo op de shortlist komen?

M.L. (Mark) van der Burgt: 05-06-2009
Hebben jullie een slechte bekendheid en moet dat worden opgelost? Of lopen jullie een bepaalde doelgroep mis die je naar jullie mening enkel met online-tools kunt bereiken?

Lynn Koppen: 05-06-2009
Hoewel ik mijn concept al heb upgeload, ben ik het met Mark eens dat de battle een dubbele boodschap bevat. Online dienstverlening innoveren of onder de aandacht komen bij de doelgroep (marketing).

Lucas Baarspul: 06-06-2009
alhoewel ik denk dat deze aspecten (marketing en innovatie van een dienst) niet als losstaand benaderd hoeven te worden. In 3 pagina's is het echter wel belangrijk gewicht te leggen op één van beide

Lucas Baarspul: 06-06-2009
Ik bedoel in plaats van belangrijk eigenlijk vooral lastig. Voor mij was meer richting in de Battle beschrijving ook zeker welkom geweest. Succes iedereen

Yvonne Vermeltfoort: 06-06-2009
Kijk naar de hoofdvraag, dat is denk ik de vraag op jullie antwoord: Hoe kan het Juridisch Loket haar gratis online dienstverlening innoveren?

het Juridisch Loket: 07-06-2009
Beste deelnemers, vervelend dat er wat onduidelijkheid is over de omschrijving van de Battle. Toch zijn wij erg benieuwd naar wat jullie ons adviseren over hoe wij onze gratis online dienstverlening kunnen innoveren en hoe wij daarmee ‘top of mind’ worden bij (potentiële) klanten zodat zij als eerste aan ons denken bij een juridische vraag. Veel succes!

Hieab Adams: 08-06-2009
Hey, ik heb geen bevestigingsmail gehad na het uploaden, en zelfs nu niet nadat de deadline is afgelopen... hoort dit?

1e prijs

Juri 3.0

2e prijs

Battle of Concepts - Het Juridisch Loket

3e prijs

Top of mind: Relevantie

4e prijs

Wegwijzer in Top of Mind

5e prijs

6e prijs

Jouw Juridische Assistent

7e prijs

8e prijs

Concept: innovatieve klant benadering

9e prijs

Omnipraesens

Top 10

Inzending_HetJuridischLoket

Top 20

Het Digitaal Loket

Top 20

Twittercampagne @JuridischLoket

Top 20

Battle: het Juridisch Loket

Top 20

Altijd een weg naar een oplossing

Top 20

Met nieuwe diensten 1e keuze i.p.v. ToM

Top 20

Mijn juridisch loket

Top 20

Persoonlijk Web-Loket

Top 20

Battle Juridisch Loket; Innovatief!

Top 20

Battle Juridisch Loket

Top 20

Battle Juridisch Loket

Titel concept
Ontvangstdatum
Juri 3.0
07-06-2009
21:27
Battle of Concepts - Het Juridisch Loket
07-06-2009
19:01
Top of mind: Relevantie
08-05-2009
14:55
Wegwijzer in Top of Mind
07-06-2009
22:01
Juridisch Loket
07-06-2009
23:22
Jouw Juridische Assistent
07-06-2009
15:16
FOCUS
06-06-2009
13:35
Concept: innovatieve klant benadering
06-06-2009
16:27
Omnipraesens
07-06-2009
16:17
Inzending_HetJuridischLoket
07-06-2009
19:36
Het Digitaal Loket
28-05-2009
02:02
Twittercampagne @JuridischLoket
04-06-2009
10:47
Battle: het Juridisch Loket
07-06-2009
19:59
Altijd een weg naar een oplossing
07-06-2009
16:37
Met nieuwe diensten 1e keuze i.p.v. ToM
07-06-2009
23:48
Mijn juridisch loket
07-06-2009
23:54
Persoonlijk Web-Loket
06-06-2009
14:16
Battle Juridisch Loket; Innovatief!
29-04-2009
23:09
Battle Juridisch Loket
07-06-2009
22:55
Battle Juridisch Loket
04-06-2009
00:43
Battle of Concepts - Juridisch Loket
30-05-2009
01:44
Battle Juridisch Loket
07-06-2009
23:59
3 ideeen
03-06-2009
17:05
Top-of-mind, in inhoud en structuur
07-06-2009
23:08
Snel, goed én gratis!
07-06-2009
23:15
Battle Juridisch Loket
07-06-2009
23:26
Speech, and text?
07-06-2009
21:40
Het Strategisch Loket
03-06-2009
11:49
Kleine verandering, groot verschil
07-06-2009
23:45
Webcare
07-06-2009
23:50
Guerrillamarketing
28-05-2009
17:09
De Loket Widget
07-06-2009
22:09
Innoveren in aanbieden
07-06-2009
23:54
Je eigen dossier met DigiD
07-06-2009
23:55
Speel met Judith
07-06-2009
23:57
Mensen bereiken
07-06-2009
23:57
elk nederlander zijn eigen juridische coach
07-06-2009
23:59
Taking virtual reality to the next level
07-06-2009
20:53
The medium is the message
05-06-2009
22:29
Service is eenvoud
06-06-2009
13:30
Kernwaardes beter vertegenwoordigt 2.0
07-06-2009
01:03
www.112Juridisch.nl
04-06-2009
06:07
cocktailprikkers en google
05-06-2009
15:42
Er zijn (nog) geen updates geplaatst.

Challenge info

000000
Dagen Uur Minuten

Deadline: 08 juni 2009
Status: Uitslag bekend

Prijzen(geld): € 5.000,-

Ontvang updates

share challenge

31 shares

Challenges

Alle challenges

Mis nooit een challenge en maak direct een account aan!