M.L. (Mark) van der Burgt: 18-05-2009
Is onderdeel 1 van de 'battle' niet juist iets wat Het Juridisch Loket zelf in kaart zou moeten hebben gebracht? Waarom laat je dit deelnemers doen?
het Juridisch Loket: 25-05-2009
Beste Mark, wij zijn juist erg benieuwd naar jullie visie en verwachten dat mensen met andere achtergronden tot vernieuwende inzichten zullen komen.
Thijs Cloosterman: 05-06-2009
Wat is de reden van online dienstverlening? Kostenbesparing? En hangt 'top-of-mind' niet puur af van adverteren? Laten weten dat je bestaat en zo op de shortlist komen?
M.L. (Mark) van der Burgt: 05-06-2009
Hebben jullie een slechte bekendheid en moet dat worden opgelost? Of lopen jullie een bepaalde doelgroep mis die je naar jullie mening enkel met online-tools kunt bereiken?
Lynn Koppen: 05-06-2009
Hoewel ik mijn concept al heb upgeload, ben ik het met Mark eens dat de battle een dubbele boodschap bevat. Online dienstverlening innoveren of onder de aandacht komen bij de doelgroep (marketing).
Lucas Baarspul: 06-06-2009
alhoewel ik denk dat deze aspecten (marketing en innovatie van een dienst) niet als losstaand benaderd hoeven te worden. In 3 pagina's is het echter wel belangrijk gewicht te leggen op één van beide
Lucas Baarspul: 06-06-2009
Ik bedoel in plaats van belangrijk eigenlijk vooral lastig. Voor mij was meer richting in de Battle beschrijving ook zeker welkom geweest. Succes iedereen
Yvonne Vermeltfoort: 06-06-2009
Kijk naar de hoofdvraag, dat is denk ik de vraag op jullie antwoord:
Hoe kan het Juridisch Loket haar gratis online dienstverlening innoveren?
het Juridisch Loket: 07-06-2009
Beste deelnemers, vervelend dat er wat onduidelijkheid is over de omschrijving van de Battle. Toch zijn wij erg benieuwd naar wat jullie ons adviseren over hoe wij onze gratis online dienstverlening kunnen innoveren en hoe wij daarmee ‘top of mind’ worden bij (potentiële) klanten zodat zij als
eerste aan ons denken bij een juridische vraag. Veel succes!
Hieab Adams: 08-06-2009
Hey, ik heb geen bevestigingsmail gehad na het uploaden, en zelfs nu niet nadat de deadline is afgelopen... hoort dit?
1e prijs
Juri 3.0
2e prijs
Battle of Concepts - Het Juridisch Loket
3e prijs
Top of mind: Relevantie
4e prijs
Wegwijzer in Top of Mind
5e prijs
Juridisch Loket
6e prijs
Jouw Juridische Assistent
7e prijs
FOCUS
8e prijs
Concept: innovatieve klant benadering
9e prijs
Omnipraesens
Top 10
Inzending_HetJuridischLoket
Top 20
Het Digitaal Loket
Top 20
Twittercampagne @JuridischLoket
Top 20
Battle: het Juridisch Loket
Top 20
Altijd een weg naar een oplossing
Top 20
Met nieuwe diensten 1e keuze i.p.v. ToM
Top 20
Mijn juridisch loket
Top 20
Persoonlijk Web-Loket
Top 20
Battle Juridisch Loket; Innovatief!
Top 20
Battle Juridisch Loket
Top 20
Battle Juridisch Loket