Bedenk een product of dienst op basis van de data uit 150.000+ assessments.

GITP is marktleider in assessments in Nederland. De afgelopen 10 jaar heeft GITP zo’n 150.000 assessments afgenomen. We hebben dus een grote hoeveelheid aan (anonieme) data, zoals scores van intelligentietesten, persoonlijkheidstesten, motivatietesten en competentietesten. Deze scores zijn te koppelen aan leeftijd, woonplaats, opleidingsniveau etc.

 

Op dit moment worden deze data primair gebruikt voor onze assessment dienstverlening. Maar voor welke andere organisaties zouden deze data nog meer interessant kunnen zijn? Welke nieuwe dienst of nieuw product zouden we kunnen ontwikkelen op basis van onze data?

 

Via deze Battle dagen we je uit om met ons mee te denken over een compleet nieuwe dienst of nieuw product op basis van onze data. Hierbij zijn we juist op zoek naar ideeën die buiten ons standaard werkveld en opdrachtgevers (HR managers) liggen. Het mag dus voor ons echt out-of-the-box zijn! 

 

Prijzengeld Battle:
1e prijs: 1600,- euro!
2e prijs: 1000,- euro
3e prijs: 350,- euro
4e t/m 10e prijs: 150,- euro

 

 

Fiona Jongejans: 21-11-2014
Beste GITP, kunnen jullie ons vertellen hoe de 150.000 aan bestaande assessments en de 20.000 per jaar geografisch zijn verdeeld over Nederland? Hoe groot is het percentage van mensen die uit de Randstad komen bijvoorbeeld? Daarnaast vragen wij ons ook af in hoe verre er clusters te onderscheiden zijn in de assessments? Groet, Fiona Jongejans

GITP: 25-11-2014
Beste Fiona, Dankjewel voor je verhelderende vraag. Onze populatie bestaat voor ongeveer 70% uit hoger opgeleiden (HBO+). Dit zie je ook terug in de geografische verdeling. Iets minder dan 20% komt uit de randstad, de steden daaromheen niet meegerekend. Verder zie je dat de deelnemers veelal komen uit de dichter bevolkte steden en gebieden en minder uit provinciale gebieden. Geheel in lijn met wat je van de populatie zou verwachten. De clusters of type assessments zijn grofweg: selectie assessments, loopbaan en ontwikkeling assessments en competence assessments (competentie metingen).

Fiona Jongejans: 25-11-2014
GITP, bedankt voor het antwoord! Ik realiseer me dat mijn laatste vraag over de clusters niet helemaal helder geformuleerd was. Wij vroegen ons meer af of er duidelijke clusters te onderscheiden zijn in de profielen die uit de assessments komen?

GITP: 26-11-2014
Beste Fiona, Dank voor je interesse. Om jouw vraag goed te kunnen begrijpen: wat bedoel je met profielen die uit de assessments komen?

Laurens van der Bel: 26-11-2014
Beste GITP, Ik ben een concept aan het opstellen voor jullie battle. Van te voren wil ik jullie vast complimenteren met de heldere uitleg en Case-stelling in jullie battle omschrijving. Mvg, Laurens.

Arthur Lettinga: 02-12-2014
Ik begrijp de volgende zin niet, aangezien u een HR bureau bent: ''We zijn op zoek naar ideeën buiten ons werkveld en onze klantengroep (HR managers).'' Kan ik hieruit opmaken dat u een idee wilt dat helemaal niets met HR te maken heeft?

GITP: 04-12-2014
Beste Arthur, bedankt voor je vraag en interesse in onze battle. We zijn inderdaad een HR bureau en ideeën mogen natuurlijk ook vallen binnen ons werkveld HR. Omdat wij open staan voor alles en op zoek zijn naar ideeën die zelf nog niet bij ons zijn opgekomen, geven we aan dat we juist de ideeën buiten ons werkveld interessant vinden.

GITP: 04-12-2014
Dankjewel voor de complimenten Laurens, wij vinden het ook erg leuk om hiermee bezig te zijn!

Kacper Holenderski: 21-12-2014
Beste GITP, mag de inzending in het engels zijn? Mvg, Kacper

GITP: 22-12-2014
Beste Kacper, de inzending mag zeker ook in het Engels zijn. Succes met het maken van het concept.

GITP: 23-12-2014
Ook succes komende weken voor iedereen die hiermee bezig is, hele fijne kerstdagen en een fijne jaarwisseling!

1e prijs

De GITP Persona Generator

2e prijs

GITP assessments

3e prijs

Top 10

GITP-Navigator

Top 10

Location Optimalisation

Top 10

Top 10

GITP-Assessments

Top 10

Data is het nieuwe goud!

Top 10

GITP Battle

Titel concept
Ontvangstdatum
De GITP Persona Generator
18-01-2015
22:39
GITP assessments
17-01-2015
18:48
GITP
17-01-2015
23:26
GITP-Navigator
18-01-2015
22:21
Location Optimalisation
17-01-2015
15:16
IM by GITP
18-01-2015
20:39
WWJD
24-12-2014
11:56
GITP-Assessments
27-11-2014
09:53
Data is het nieuwe goud!
01-01-2015
19:33
GITP Battle
05-01-2015
22:50
PersonalVisual
18-11-2014
14:48
Motivatie en onderschatting
14-12-2014
21:06
Efficientere Marketing Service Aanbieders
10-01-2015
22:45
Data is groei
16-01-2015
18:11
Location Location Location
18-01-2015
11:30
GITP - database
18-01-2015
19:59
GITP
18-01-2015
20:06
Power of profiling
18-01-2015
22:23
crowd movement awareness
18-01-2015
22:40
Personal Advertising
18-01-2015
22:46
De profileertool
18-01-2015
19:08
Consultancy GITP
24-12-2014
11:38
GITP: Nieuwe dienst
18-01-2015
16:12
GITP bespaar op resources
18-01-2015
21:18
Analisten en onderzoekers in assessment platform
18-01-2015
23:50
DataMarket
25-12-2014
15:02
GITP Nationale werknemersbank
20-12-2014
20:51
GITP Analytics
03-01-2015
18:44
SSD-DATA
02-01-2015
02:32
Er zijn (nog) geen updates geplaatst.

Challenge info

000000
Dagen Uur Minuten

Deadline: 19 januari 2015
Status: Uitslag bekend

Prijzen(geld): € 4.000,-

Ontvang updates

share challenge

30 shares

Challenges

Alle challenges

Mis nooit een challenge en maak direct een account aan!