Bas Bakker: 21-09-2008
Mijn vragen: Dient dit concept alleen voor Fortis ASR (logo pdf) of voor geheel Fortis? Wat doet Fortis nu al voor jongeren? Een webconcept vraagt om (content)onderhoud, hoe denken jullie hierover?
Fortis: 23-09-2008
De Battle is uitgeschreven door Fortis ASR. Als verzekeringsonderdeel van Fortis zijn wij op zoek naar een concept voor een interactieve webomgeving voor jongeren (potentiële verzekeringsklanten). Tegelijkertijd hebben wij dit niet als een randvoorwaarde in de Battle opgenomen omdat een breder perspectief meer mogelijkheden kan bieden en wij daar ook zeer benieuwd naar zijn. Binnen Fortis kennen de bankonderdelen Fortis Bank en ABN AMRO jongerenproposities. Een uitgewerkte oplossing voor (content)onderhoud van het voorgestelde webconcept is geen onderdeel van de Battle.
Dirk Schnellen: 14-10-2008
In de omgeving van Fortis hebben er veel veranderingen plaatsgevonden. Vandaag is bekend gemaakt dat het merk Fortis verdwijnt. Hoe wordt dit meegenomen in de beoordelingen van de battles?
1e prijs
Feel Good, Feel Fortis
2e prijs
FortisJongeren.nl
3e prijs
fortis student team
4e prijs
Meet Fortis
5e prijs
FortisPages - Getting everybody there
6e prijs
FortisBlockx
7e prijs
Watch my back
8e prijs
Fortis My Office
9e prijs
Fortis Interactief
Top 10
Fortis What's Up
Top 20
Fortis community
Top 20
Fortis DroomSparen
Top 20
Fortis, voor al uw interesses
Top 20
Fortis Compass
Top 20
Getting There!
Top 20
Fortis Connected
Top 20
Fortis Future
Top 20
JONG-Fortis
Top 20
Fortis Profiles & Fortis Start
Top 20
Slepend