Ontwerp een moderne klant- en toekomstgerichte website voor Nationale-Nederlanden
Onze site weerspiegelt een wereld van informatie, mogelijkheden en adviezen. Als de tijd voortschrijdt kijken mensen op een andere manier naar hun leven en nemen andere beslissingen als het gaat om risico en zekerheid. Onze bezoekers zijn klanten in verschillende levensfasen en situaties, op zoek naar informatie over en antwoorden op risico’s en onzekerheden.
Over de 'look &feel', structuur en interactie van onze site is natuurlijk nagedacht. Maar het gedifferentieerde en gepersonaliseerde bezoek en de dynamische wereld waarin we leven vereisen constante aanpassing. Het is een grote uitdaging onze site aantrekkelijk te maken en te houden voor de verschillende bezoekers. Voor ons als verzekeringsmaatschappij, maar zeker voor onze intermediairs en vooral voor hun klanten. Wij zijn er van overtuigd dat een goed toekomstgericht en vooral klantgericht webdesign de sleutel voor succes is. Maar hoe?
Met welke filosofie en met welke middelen? Kun jij ons helpen met de volgende vraag:Ontwerp een moderne klant- en toekomstgerichte website voor Nationale-Nederlanden. Downloadde hele Battle
€ 5.000,-
Uitslag bekend