Kelly Louwen

Naam:

Kelly Louwen

Universiteit/Hogeschool:

Studierichting: 

Communicatie & Multimedia Design

(Verwacht) afstudeerjaar: 

2013

Aantal concepten:

3

Totaal prijzengeld: 

€ 500,-

Algemene Ranking: 

452

2e prijs

Hoe maken we (online) winkelen in 2020 duurzamer?

Online winkelen wint enorm aan populariteit. Even bij een paar verschillende webshops nieuwe kleren of een paar schoenen bestellen is wel zo makkelijk, toch? En als iets niet past of toch niet bevalt, stuur je het gratis terug. Ideaal! Maar echt duurzaam is online winkelen nog niet… Zo wordt op dit moment een online aankoop (en retourzending) vaak afzonderlijk behandeld en bezorgd. Bestel je op een avond bij vijf verschillende webshops, dan loop je de kans dat deze producten de volgende dag(en) door vijf verschillende pakketbezorgers worden bezorgd. En ben je niet thuis, dan worden ze een dag later opnieuw aangeboden door een andere bezorger of moet je ze afhalen bij verschillende pick-up points. De huidige opzet van de ‘supply chain’ is dus niet efficiënt en zeker niet duurzaam! Reden genoeg voor Centric om te zoeken naar nieuwe ideeën en inzichten waarmee we online shoppen in 2020 een stuk duurzamer kunnen maken. We dagen je uit om hier met ons over mee te denken! Prijzen 1e prijs: 350,- euro 2e prijs: 200,- euro 3e prijs: 100,- euro 4e t/m 10e prijs: 50,- euro Switch Deze Battle is mede tot stand gekomen door het ‘MVO Loont’ programma van Switch. Switch stimuleert gedrag dat bijdraagt aan een duurzame en rechtvaardige wereld. Met deze ‘SWITCH Challenge, let’s get personal’ wil Switch ambitieuze ondernemers helpen om hun bedrijfsvoering sneller en vernieuwender te verduurzamen. www.switchchallenge.nl

€ 1.000,-
Uitslag bekend