Hoe kunnen we consumenten ervan overtuigen dat ons nieuwe 4G netwerk tot de beste van Nederland behoort?
De perceptie van de consument is dat het mobiele netwerk van Tele2 minder goed is dan die van de concurrenten KPN, T-Mobile, en Vodafone. Dit terwijl Tele2 de afgelopen jaren gebruik heeft gemaakt van het netwerk van T-Mobile en dus minimaal net zo goed zou moeten zijn.
Omdat Tele2 het komende jaar het allerbest presterende 4G netwerk bouwt, willen we dat deze perceptie bij de consument zo snel mogelijk gaat veranderen. Wij dagen jou dan ook uit om hier met ons over mee te denken!
We zijn op zoek naar slimme, subtiele ideeën die we kunnen integreren in onze support, processen, producten, activiteiten en/of kunnen communiceren via nieuwe - of onze bestaande kanalen, zoals onze website, app en social media etc. Download de briefing
Prijzengeld:
1e prijs: 2000,- euro!
2e prijs: 1200,- euro
3e prijs: 400,- euro
nrs. 4 t/m 10: 200,- euro
€ 5.000,-
Uitslag bekend