Hoe wordt KPN Top of Mind bij jonge mensen die gaan verhuizen?
Het verhuismoment is een ‘moment of truth’ in de (her)overweging van internet (één op de vier klanten stroomt in op het verhuismoment) en KPN maakt hier op dit moment nog onvoldoende gebruik van.
Jaarlijks komen er rond de 130.000 ‘starters’ (leeftijd tussen de 18 t/m 30 jaar) op de markt die voor het eerst een eigen woning huren of kopen. Zij zullen allemaal internet en tv (en eventueel vaste telefonie) in huis willen, en dus op zoek gaan naar het beste aanbod.
In de oriëntatiefase zullen starters meerdere aanbieders van internet en tv bezoeken en met elkaar vergelijken. KPN wil uiteraard een van deze aanbieders zijn, en daarbij ook het juiste aanbod doen waardoor zij uiteindelijk kiezen voor hun diensten (internet, tv, bellen) bij KPN.
Maar hoe worden wij Top of Mind in de oriëntatiefase van een starter? Wat is voor een starter het juiste aanbod? Wil hij een korting, extra service of een speciaal welkomstcadeau? En hoe kunnen wij het juiste aanbod het beste communiceren? Download de hele Battle
€ 5.000,-
Uitslag bekend