Bedenk een slimme marketingstrategie om Premie.nl op de kaart te zetten.
Welke maatschappij heeft voor mij de beste autoverzekering? En bij welke maatschappij of tussenpersoon kan ik die het goedkoopste afsluiten? Miljoenen automobilisten stellen zich jaarlijks deze vraag. Premie.nl geeft het antwoord.
Op www.premie.nl worden 12.000 autoverzekeringen van de belangrijkste Nederlandse maatschappijen met elkaar vergeleken. Er kan gezocht worden naar de assurantietussenpersonen die de betreffende verzekering het goedkoopste aanbieden. Bovendien kan bij het zoeken naar de voordeligste aanbieder worden geselecteerd op regio. Autoverzekeringen die in de vergelijking worden getoond kunnen direct online worden afgesloten.
Premie.nl heeft een unieke propositie en heeft de ambitie om binnen vijf jaar de grootste aanbieder in Nederland te zijn van autoverzekeringen. De concurrentie in dit marktsegment is groot en de marges zijn smal. Het draait primair om volume en klantbehoud. Om dit doel met een relatief beperkt marketingbudget te bereiken zal een slimme, onorthodoxe marketingstrategie moeten worden ontwikkeld.
In deze Battle ben jij de slimme (en wellicht toekomstige) marketingmanager van Premie.nl. Je hebt een budget van € 1.000.000 tot je beschikking om Premie.nl op de kaart zetten. Naar hele Battle…
€ 5.000,-
Uitslag bekend