Timo Koch

Naam:

Timo Koch

Universiteit/Hogeschool:

Studierichting: 

HBO Commerciële Economie

(Verwacht) afstudeerjaar: 

2015

Aantal concepten:

9

Totaal prijzengeld: 

€ 500,-

Algemene Ranking: 

452

Top 10

Denk mee hoe je van een bezoek aan een ijsbaan een nog grotere belevenis kunt maken!

Ice-World is wereldmarktleider op het gebied van mobiele ijsbanen. Als ijsbaanproducent verhuurt Ice-World wereldwijd jaarlijks honderden schaatsbanen in alle seizoenen. Zo liggen er momenteel weer heel veel ijsbanen van Ice-World op onze dorpspleinen in Nederland, maar heeft er afgelopen jaar bijvoorbeeld ook een grote ijsbaan op het strand van Sydney gelegen!Ice-World wil een optimale ijsbeleving creëren voor de schaatsers. Dit zit hem niet alleen in de beste ijskwaliteit, maar ook in extra diensten en producten op en om de ijsbanen om de schaatsbeleving te intensiveren. Momenteel bestaan er al diverse diensten en producten die een ijsbaanbeleving unieker kunnen maken. Zo kun je denken aan speciale decoratie, licht & geluidsinstallaties, themafeesten, spel- en speelactiviteiten voor kinderen, catering, glijbanen (FunSlides), discoschaatsen, curling, bedrijfsfeesten, StreetwiCe, ijstheaters, eten op het ijs, karten op het ijs etc.Voor deze Battle is Ice-World op zoek naar nieuwe concepten (kleine en grote aanvullingen) die een nieuwe toegevoegde waarde bieden voor de gebruikers op en rondom hun mobiele stadsplein ijsbanen. Wat kan Ice-World haar schaatsers en/of bezoekers nog meer bieden zodat zij een fantastische tijd op en/of rondom de ijsbanen hebben en (herhaaldelijk) een bezoek gaan brengen aan een ijsbaan van Ice-World? Download de hele Battle... Prijzengeld- 1e prijs: 1000,- euro- 2e prijs: 600,- euro- 3e prijs: 350,- euro- nrs. 4 t/m 10: 150,- euroVoor een succesvolle deelname adviseren wij om de (rand)voorwaarden van deze Battle goed door te lezen, regelmatig de nieuwe voorbeeldconcepten te bekijken en het Battle Blog te lezen.

€ 3.000,-
Uitslag bekend

Mis nooit een challenge en maak direct een account aan!