Hoe kan KPN haar websitebezoekers het product Interactieve TV laten ervaren?
Interactieve TV is het nieuwe product van KPN en werkt via het internet:
• Live tv pauzeren en verder kijken wanneer het uitkomt zonder iets te missen.
• Met Programma Gemist kun je je gemiste serie, film of journaal uitzending alsnog bekijken.
• Je hoeft nooit meer de deur uit om een film te huren. Via je afstandsbediening selecteer je eenvoudig een film uit de collectie van Videoland.
Je kunt dus zelf bepalen wat je kijkt, op het tijdstip wanneer het jou uitkomt en gewoon op je eigen tv.
Klanten die de mogelijkheden van Interactieve TV voor het eerst zien, ervaren een echt ‘wauw’ moment. Het klinkt allemaal misschien wat commercieel, maar Interactieve TV is echt vernieuwend en een stap verder dan TV die we tot nu toe gewend zijn. En dit willen we de bezoekers van onze site graag laten ervaren... Maar hoe doen we dat?
In deze Battle willen wij graag van jou weten hoe wij de voordelen van Interactieve TV beter via onze site zouden kunnen presenteren. De belangrijkste uitdaging hierbij is dat wij graag willen dat bezoekers ook dat ‘wauw’ moment ervaren. Download de heleBattle..
€ 5.000,-
Uitslag bekend