Hoe ziet de vacaturebank van de toekomst eruit?
Om jongeren tussen de 16 en 24 jaar kennis te laten maken met de veelomvattende wereld van de tuinbouwsector heeft De Nederlandse Tuinbouw de campagne It’s Alive in het leven geroepen. Een belangrijk onderdeel van deze campagne is het 3D Future Vision platform “It’s Alive”. Een website waar op interactieve wijze de grote verscheidenheid aan interessegebieden en banen binnen de sector belicht worden.Ter aanvulling van deze 3D website is De Nederlandse Tuinbouw nog op zoek naar een origineel en revolutionair alternatief voor de ouderwetse stage/vacaturebank. Zodat jongeren de wereld van de tuinbouw niet alleen kunnen zien, maar ook daadwerkelijk gaan ervaren. Aan jou de vraag hoe een levendige en innovatieve ‘vacaturebank’ voor jongeren eruit moet zien.Download hier de hele Battle...Voor een succesvolle deelname adviseren wij om de (rand)voorwaarden van deze Battle goed door te lezen, regelmatig de nieuwe voorbeeld concepten te bekijken en het Battle Blog te lezen.
€ 5.000,-
Uitslag bekend