Hoe kan Agis haar (huidige) klantpanel aantrekkelijker maken voor jongeren?
Wat denk jij dat Agis moet aanpassen of toevoegen aan haar huidige klantpanel concept om participatie in haar klantpanel aantrekkelijk te maken voor jonge Agis klanten tussen de 18-30 jaar?Moet Agis de deelname aan het klantpanel bijvoorbeeld leuker maken? Leerzamer? Of relevanter, opvallender, exclusiever, gekker, eervoller of …? En hoe kan Agis dit dan bereiken? Moet Agis panelleden op een andere manier gaan belonen/waarderen? Moeten ze vanuit Agis op een andere manier gaan communiceren? Of bijvoorbeeld extra initiatieven/activiteiten toevoegen aan het huidige panelconcept? Agis hoort graag van jou waarmee jij denkt dat Agis het huidige klantpanel ook voor jongeren aantrekkelijk kan maken!- 1e prijs 1000 euro- 2e prijs 600 euro- 3e prijs 350 euro- nrs. 4 t/m 10 prijs 150 euroDownload de hele Battle...Voor een succesvolle deelname adviseren wij om de (rand)voorwaarden van deze Battle goed door te lezen, regelmatig de nieuwe voorbeeldconcepten te bekijken en het Battle Blogte lezen.
€ 3.000,-
Uitslag bekend